Goed gezelschap, lachende gezichten, spelende kinderen en de geur van een heerlijke BBQ. Dat kan maar één ding betekenen: de Nobleo Summer Party.
Afgelopen weekend kwamen we samen met collega’s, hun partners én alle mini-Nobleanen voor een gezellige middag in het park. Een mooie gelegenheid om bij te praten, elkaar nog beter te leren kennen en te zien hoe snel alle mini-Nobleanen groot worden.
Met springkussens, schmink, spellen, een ranjatap, heerlijke ijsjes en natuurlijk een goed verzorgde BBQ was er voor iedereen genoeg te beleven.
Dank aan iedereen die erbij was en heeft bijgedragen aan deze geslaagde dag. Op naar de volgende Summer Party!
Wil jij ook werken bij het leukste ingenieursbureau van Nederland? Check dan snel onze ‘Werken bij Nobleo’ pagina!
