๐ช๐ฎ๐ ๐ด๐ฒ๐ฏ๐ฒ๐๐ฟ๐ ๐ฒ๐ฟ ๐ฎ๐น๐ ๐ท๐ฒ ๐ฒ๐ฒ๐ป ๐ด๐ฟ๐ผ๐ฒ๐ฝ ๐ถ๐ป๐ด๐ฒ๐ป๐ถ๐ฒ๐๐ฟ๐ ๐๐ฟ๐ฎ๐ฎ๐ด๐ ๐ผ๐บ ๐ถ๐ป ๐ฑ๐ฒ ๐ต๐๐ถ๐ฑ ๐๐ฎ๐ป ๐ฑ๐ฒ ๐ฎ๐ฟ๐ฐ๐ต๐ถ๐๐ฒ๐ฐ๐ ๐๐ฒ ๐ธ๐ฟ๐๐ถ๐ฝ๐ฒ๐ป? ๐๐ฎ๐ป ๐ธ๐ฟ๐ถ๐ท๐ด ๐ท๐ฒ ๐ผ๐ป๐๐ฒ๐ฟ๐๐ฎ๐ฐ๐ต๐๐ฒ ๐ถ๐ป๐๐ถ๐ฐ๐ต๐๐ฒ๐ป, ๐๐น๐ถ๐บ๐บ๐ฒ ๐ผ๐ฝ๐น๐ผ๐๐๐ถ๐ป๐ด๐ฒ๐ป ๐ฒ๐ป ๐ฒ๐ฒ๐ป ๐ต๐ผ๐ผ๐ฝ ๐ฐ๐ฟ๐ฒ๐ฎ๐๐ถ๐๐ถ๐๐ฒ๐ถ๐ ๐ฎ๐ฎ๐ป ๐๐ฎ๐ณ๐ฒ๐น.
Tijdens onze kwartaalmeeting daagde ZJA architecten onze collegaโs uit in een interactieve workshop. De opdracht? Ontwerp en bouw in teamverband een fietsbrug die past bij de omgeving. Niet alleen op papier, maar echt bouwen met karton, touw en tape. Even geen standaardoplossingen, maar denken in architectonische uitstraling, ruimtelijke inpassing en verbinding.
Als ingenieurs zijn we gewend te bouwen aan bouwbare en veilige ontwerpen. Maar een brug is mรฉรฉr dan techniek alleen.ย Door deze workshop leerden we beter begrijpen waar een architect naar kijkt โ en hoe je elkaar juist daarin versterkt. Wij zoeken bewust de samenwerking op. Niet omdat het moet, maar omdat we weten dat je samen betere keuzes maakt.
We werkten al vaker succesvol met ZJA samen, onder andere aan projecten als de RijnlandRoute, Zuidasdok, A9 BaHo, Oosterweelverbinding en SAAOne. Maar dit kijkje in elkaars denkwereld bracht de samenwerking naar een dieper niveau.
Deze kwartaalmeeting draaide om kennis delen, verbinding en vooruitkijken. Met technische inhoud, meerdere presentaties รฉn ruimte voor ontmoeting.